توماه ۶ فقظ باید فرنی حریره بادوم داد

۲ پاسخ

دمی و ماست خیلی دوست داشت از اول...کم کم گوشت و مرغ له شده و میوه و.....
اگر حساسیت نداشته باشن چیزی نیست خیلی ام خوبه چون بعدأ بد غذا نمیشن

دختر من همه چی میخورد تقریباً

سوال های مرتبط

مامان مهراد👶🏻🍼💙 مامان مهراد👶🏻🍼💙 ۷ ماهگی