من پسرم و سنتی بردم راحت بود براش شکلش هم قشنگ شده😅
لیزر کردم
من از حلقه کردم راضیم
یک هفته بعد واکسن دوماهگی بردم ختنه کردم ، خیلی گرد و خوب درمیاد ، پوستش رو زیاد برنمیدارن فضای رشد میمونه ، پسر من دوساعت گریه کرد بعدش دیگه نفهمید ، از یکروز بعد ختنه دکتر گفت هر ۶ ساعت پماد جنتامایسین زدم و هر روز نیم ساعت بردم حموم با لیف قشنگ شستم
صبح روز هفتم بیدار شدم پوشک عوض کنم دیدم حلقه افتاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.