خانما کسی چرا جواب نمیده
شیر خشک تروویتال خوبه؟

۵ پاسخ

دکتر ما ک خیلی تعریفشو میکرد شیر خوشمزه ایم بود اما بچه من خیلی حساسیت نشون داد همش دلدرد بود و بلافاصله بالا میاورد دیگه ببلاک دادم بهش آروم شد بچم

این شیرخشک نمیشناسم

من تروویتال میدم
البته قبلش آپتامیل ساده
بعد پرونوترا
بعد نان دادم.
بچم یبوست شدید بود. الان دوهفتس تروویتال میدم خداروشکر بهش ساخته. البته رفلاکس هم پیداکرد و ای آر میدم جدیدا.

خودم ببلاک میدم راضیم

اولین بار اسمشو میشنوم

سوال های مرتبط

مامان رُمیصا مامان رُمیصا ۱۶ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی