دکتر ما ک خیلی تعریفشو میکرد شیر خوشمزه ایم بود اما بچه من خیلی حساسیت نشون داد همش دلدرد بود و بلافاصله بالا میاورد دیگه ببلاک دادم بهش آروم شد بچم
این شیرخشک نمیشناسم
من تروویتال میدم
البته قبلش آپتامیل ساده
بعد پرونوترا
بعد نان دادم.
بچم یبوست شدید بود. الان دوهفتس تروویتال میدم خداروشکر بهش ساخته. البته رفلاکس هم پیداکرد و ای آر میدم جدیدا.
خودم ببلاک میدم راضیم
اولین بار اسمشو میشنوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.