۵ پاسخ

من یکسالگیشو زنگ زدم اومدن داخل خونه ازش خون گرفتن. دو ساعت ناشتایی داشت.. دوسالگیشم همین کارو میکنم چون ب شدت از محیط درمانگاه و مطب و .. میترسه

من اولین بار می‌شنوم آزمایش دوسالگی به دکتر پسرم گفتم نیازی هست گفت نه اصلا

من رازی بردم یکسالگی عالی بود

عزیزم بچه رو اذیت نکن صبح زود چخبره بچه که ناشتا نمیتونه بمونه
جایی ببر که مخصوص کودکان باشن کاربلد باشن اونوقت خیلی راحت نمونه گیری انجام میشه من یبار پسرمو بردم جایی سوراخ سوراخش کردن نتونستن خون بگیرن بعد نذاشتم دیگه بارسوم رو بردم ازمایشگاهی که بچه زیاد میبردن فوری گرف خودمو لعنت میکردم

کدوم آزمایشگاه میخوای ببریش؟براش خوراکی بردار بعد از آزمایش بهش بده
من دارم فردا میبرم آزمایشگاه بیمارستان پارس

سوال های مرتبط

مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی