رفتم دکتر
من تنبلی تخمدان بسیاااااار شدید شاید بگم بیشترین کار کاری نکردن بود نه قرصی نه دارویی فقط چیزای مقوی میخوردم و خیلی ریلکسم و اصلا استرسی نمیشم کاملا طبیعی
من 22 کیلو وزن کم کردم و قند و شیرینی جات رو کامل حذف کردم حتی میوه فقط موز و پیاده روی منظم روزی نیم ساعت و بدون هیچ قرص و دارویی بعد از 8 سال خدا دومی رو داد
وزنتو کم کنی همراه اصلاح سبک زندگی بزن تو گوگل ببین چیا هستش دکترتو منظم برو ولی ورزش خیلی تاثیر داره زود جواب میده.
من خیلی تعریف ویتاگنوس رو شنیدم ارزونم هست بخر بخور انشاالله اثرکنه.
عزیزم فقط رژیم غذایی و باشگاه و پیاده روی من خودم تنبلی تخمدان داشتم واقعا با همینا نتیجه گرفتم
ای وی اف
فقط رژیم و پیاده روی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.