۶ پاسخ

معاینه لگنیه هیچ مشکلی پیش نمیاد فقط شاید یکم لک بینی دلشته باشی که طبیعیه

معاینه لنگی میکنن و بر اساس اون میگن لگن خوبی برا زابمان داری یانه

به منم گفت ۳۷ هفته برم چک کنه لگنمو

اگر قرار بود مشکلی برای بچه پیش بیاد ب نظر خودت دکتر انجام میداد؟

نه نترس چیزی نیست

نه عزیزم فقط لگنت رو چک میکنه ببینه میتونی طبیعی زایمان کنی یا نه

سوال های مرتبط