معاینه لگنیه هیچ مشکلی پیش نمیاد فقط شاید یکم لک بینی دلشته باشی که طبیعیه
معاینه لنگی میکنن و بر اساس اون میگن لگن خوبی برا زابمان داری یانه
به منم گفت ۳۷ هفته برم چک کنه لگنمو
اگر قرار بود مشکلی برای بچه پیش بیاد ب نظر خودت دکتر انجام میداد؟
نه نترس چیزی نیست
نه عزیزم فقط لگنت رو چک میکنه ببینه میتونی طبیعی زایمان کنی یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.