۸ پاسخ

طبیعی😐اقا اعتقادی به کاندوم و این چیزا ندارن😒

طبیعی بوده همیشه ، الانم به همون شکل

شما روشت چیه ما هم کاندوم اما همس باز استرس دارم

قطع رابطه💀

طبیعی مث همیشه

من هم طبیعی بود روشم دیدم عه وا حاملم😂خداراشکر

توکل به خدای مهربان😅

کاندوم

سوال های مرتبط