۱۱ پاسخ

من طبیعی .کاندوم استفاده کردم زخم دهانه رحم گرفتم دیگه هیچوقت استفاده نکردم

من طبیعی البته این چندوقت یا پریود بودم یا خونریزی داشتم و کم بوده ولی کلا قبل بارداری ۶سال جلوگیری کردم ولی میگند بعد بارداری بدن مستعد میخوام ایودی بزارم البته اگه پریودم بزاره

منم‌طبیعی.۶‌ساله‌‌ طبیعی میگن طبیعی رحم‌‌ خشک. میشه درسته ؟؟

کلندوم

کاندوم جلوگیری میکردم ولی بنظرم طبیعی بهتره شوهرم رفت بهترین کاندوم گرفت چندوقت خوب بود چندروز پیش پاره شد ریخت داخل دیگه هیچوقت کاندوم نمیزارم استرس گرفتم فقط حامله نشم

با کاندوم مهربون

طبیعی

با‌کاندوم‌اسب

کاندوم بهترین

کاندوم

طبیعی🫠

سوال های مرتبط