طبیعی و قرص با هم😂
تو این دنیا به هیچی اعتماد نکن
فندقهای من حاصل کاندوم و قرص اورژانس هستن😂 چطور به طبیعی دلگرمید شما؟ خوش به حالتون
من با قرص شیر دهی جلو گیری میکنم ولی نمیدونم چرا همزمان با استفاده پریود هم میشم
طبیعیه ولی خیلی دوست دارم یکی دیگه بیارم ،فعلا شوهرم راضی نیست
طبیعی 😶
همه روشا ترسناکه امکانش هست باردار شیم 💔😂
توکل بر خدا
هیچی
میخام یکی دیگه بیارم😂😂😂😂😂
کاندوم
ایودی گذاشتم عزیزم
من ای یو دی گذاشتم اصلا اصلا اطمینان نکنید چون رفتم کنترل عادی که یهو فهمیدن دستگاه از جاش رفته فقط خدا خدا میکنم این ماه پریود بشم حامله نباشم بدونید دیگه ای یو دی از همشون بهتر بود 😭😭 من الا چه خاکی بر سرم بریزم
فقط کاندوم
قرص
کاندوم
امپول
من آمپول زدم سه ماهه
فقط کاندوم 👍🏻
من از ترس باردار شدن اصلا نزدیکی نکردم🤣🤣🤣🤣🤣
من کاندوم
یه بار طبیعی رابطه داشتیم… حس میکنم باردار شدم دوباره😶🌫️😞
طبیعی خیلی مطمئن هست من سر دخترم قرص ال دی میخوردم باردار شدم دخترعمم با امپول باردار شد ولی طبیعی خوب مطمئنی داخل نمیریزه حامله نمیشم😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.