۱۱ پاسخ

من میریزم توی سر پستانکش و بهش میدم

آهن لیپوزوفر ک خیلی خوشمزس
والاجون از دور هم قطره شو ببینه دست وپا میزنه

می‌ریزم ته حلقش

دختر من حالا اهنو میخوره مولتی پرتغالیه دوست نداره مولتی چی میدی؟

پدیا بست بده

من دو سه قطره میریزم دهنش بعد پستونکشو میزارم تو دهنش پستونکو ک میخوره دیگ قطره هم میخوره

به بدبختی 😂
با قطره چکون به همراه دست و جیغ و هوراا با انواع وسایل های بازی که حواسش پرت بشه😂

بدبختی هر قطره ای میدم جدیدا میریزه بیرون

با دارو خوری چون حالت پستونک داره راحت تر میخورن

تو آب بریز بده

خوشمزن که

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی