۱۰ پاسخ

من ای ان دی میدادم میپرید تو گلوس و دوست نداشت پدیا بست دادم خیلی دوست داره با سرنگ بهش میدم فقط جغجغه بالا سرش تکون میدم

من یورویتال میدم
پرتقالیه
میزارم جلو دهنش یهم خودش میک میزنه میخوره🤣
یا میمالم یکم به پستونک
بعد درحال پستونک خوردن از گوشه پستونک میزم دهنش تند تند میک میزنه مبخوره

قطرشو عوض کن ویواکیدز بده طعم هلو میده دختر من از نوزادی عاشق طعمشه

بریز تو شیر

من با همون قطره چکون میدم با ی دست زیر سرشو بگیر ی کم بیار بالا سرشو بعد با قطره چکون آروم از گوشه لپش بده یکم ک خورد دوباره اصلا عجله نکن آروم آروم بره

عزیزم با سورنگ باریک بزار گوشه دهنش یواش یواش بده بخوره نمپره گلوشم

من خیلی کم آبجوش رقیقش کردم بهتر میخوره
با شیر هم قاطی کردم نخورد

قطره پدیابست بده
من با شیر میدم

اره میشه باهاشون ترکیب کنی اما قطره اد رو عوض کن شاید طعمشو دوست نداره

کامویت بده عالیه

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈🍼 مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈🍼 ۷ ماهگی