۴ پاسخ

منم پسرم واکسنو ک زد بعدش اومد خونه بازی کرد و غذا خورد بعدش خوابید بیدار ک شد بالااورد و درذ داشت ک بزور ارومش کردم احتمالا بالا اوردنه بخاطر تب هستش

عزیزم سردیش کرده من به پسرم نبات داغ و دارچین و ی چندتا گیاه گرم دیگه میریزم میدم، همیشه یادت باشه وقتی تب داره اصلا شیر و هندوانه و چیزای سرد ندی باعث تب و لرز میشه

و بهش چی دادی خورده و بعدش خوابیده؟

تب نداره؟

سوال های مرتبط