منم پسرم واکسنو ک زد بعدش اومد خونه بازی کرد و غذا خورد بعدش خوابید بیدار ک شد بالااورد و درذ داشت ک بزور ارومش کردم احتمالا بالا اوردنه بخاطر تب هستش
عزیزم سردیش کرده من به پسرم نبات داغ و دارچین و ی چندتا گیاه گرم دیگه میریزم میدم، همیشه یادت باشه وقتی تب داره اصلا شیر و هندوانه و چیزای سرد ندی باعث تب و لرز میشه
و بهش چی دادی خورده و بعدش خوابیده؟
تب نداره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.