وزن بچه من تو سونو ۳و دویست بود دو روز بعدش به دنیا اومد ۳ و هفتصد بود من میخواستم اگه وزن بالای سه و پونصد داره سزارین کنم که رفتم برا طبیعی جر خوردم😐😐🤦♀️
قدمش مبارک باشه😍😍
اخی عزیزممم اشکال نداره وزن میگیره 😍
ب من گفتن ۳۵۰۰ عه ولی ۳ بودش😖🥲
بچه تو شکم یه کم ورم داره بدنش براهمون سونو بیشتر نشون میده ..دنبا ک میاد ورمش میخوابه
اوخی عزیزم
خیلی کوچولو بود؟
همه وزنها حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ گرم بیشتر یا کمتر میتونه باشه
خوب اکثرا 200 الی 300 گرم کمتر از وزن سونو هستش بچه
چند هفته زایمان کردی
بلاخزه دستگاه ها خطا هم دارن
به منم سونو اخر گف ۲۹۰۰
۲هفته بعدش زایمان کردم وزنش ۲۸۵۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.