۶ پاسخ

ببين گلم كاراي ك ميگمو دقيق بكن من با ماه اول باردار شدم
من تنبلي دارم فولي غالب نداشتم
عسل و سياه دونه و گرده نخل و زنجبيل و دارچين و شكوفه سند اسياب شده رو بريز تو عسل هر رووووز صبح ناشتا با همسرت يه قاشق چاي خوري بخورين
مكمل اوزيل پلاس امگا سه ويتامين دي و اي رو بخور هميشه
از بعد از پاك شدن پريود لتروزول و آس آ رو تا تايم تخمك گذاريت ب مدت هفت روز بخور
قرص ويتاگنوس رو توي پريودي بخور
رابطه ات معذرت ميخوام ب حالت سجده و عميق باشه
هر ماه فوليكولت رو روز ١٢پريود چك كن اگر اوكي بود امپول ازاد سازي بزن و ٢٤و ٣٦ساعت بعد اقدام كن و همون سمتي ك فوليكول داشتي بخواب و خودت هم نشور ان شالله ك زود باردار بشي

انشاالله که خدا به همه یک امید زندگی بده🥺🙏🏿

عزیزم هنوز سنی نداری که 🥰ان شالله به وقتش میشه

من زدم فک کنم خراب بود😮‍💨

تست میزدی،

ایشالا💔😭🥲

سوال های مرتبط

ماهلین🦋✨ ماهلین🦋✨ قصد بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها هفته بیست‌وسوم بارداری