۱۱ پاسخ

خیلی کمتر از هفته های اوله ولی اره هنوز بی حسه زیر نافم مخصوصا

سزارین بله

نه بی حس نیس

اره اویلش یخورده بود الان نه

نه چرا بی حس باشه

نه خوبه

نه.

تازه زایمان کردی برای اون فکر کنم بعد 6ماهگی بچت درست میشع فکر کنم

نه جانم

نه عزیزم

سزارین اینجوریه الان زیر شکمم بی حسه

سوال های مرتبط