۸ پاسخ

علائمت چیان؟

عزیزم بتات رو حتما چندبار تکرارکن هر۴۸ساعت یبار
ببین رشدش چجوریه
بعدبرو جای دیگه سونو
به منم گفتن چیزی دیده نمیشه. موندم شنبه برم سونو دوباره چون علائمم بیشترشده

سونو گرافتو عوض کن
یه ازمایش دیگه بده اگه از ۲۲۹ پایینتر باشه که داره دفع میشه
اگر ن ک بیخود کردن
نگران نشو
بعد بچه‌ای مشکلی بخواد داشته باشه بطور سیستماتیک و از روی چرخه طبیعت حذف میشن
پس اصلا نگران نباش هرچی باشه خیرته

ربطی به هفته نداره بتات پایینه عزیزم

بتات رو ۴۸ ساعد بعد تکرار کن

به امید خدا بتات میره بالا

عزیزم ۴۸ ساعت بعد باز بتا بده ببین عدد بتات دو برابر شده یا ن اگ دو برابر شده بود یکی دو هفته بعد باز برو سونو اگ نشده بود بارداریه پوچه

😓احتمالا رشد نکرده پوچ شده لک بینیت در حد پریودی بود ؟ یا خیلی کم ؟

سوال های مرتبط

تارا🌟✨ تارا🌟✨ قصد بارداری