بقول شوهرم میگ پودر قند خالص میدن ب خورد ادم بعد توقع دارن قند نگیری🤣
من که مردم و زنده شدم تا تموم بشه
غش کردم تو آزمایشگاه
تموم شدنش که هیچ ،بعدش ۲ بار بالا اوردم حالم بد شد
منم اتفاقا الان دارم انجامش میدم. دو مرحله اش گذشته منتظرم خون سوم رو بدم.
گشنمه، بشدت خوابم میاد گفتن نباید بخوابی نباید از آزمایشگاه بری بیرون😏
وایی منم استرس همینو دارم همش امروز فردا میکنم
من دو نفسه رفتم بالا از نظرم خوشمزه هم بود😂
سلام مامانامن آزمایش دادم داخل آزمایش ادرارم خون بود مشکلی داره یانه
من هم از این پودر ها خوردم برای آزمایش اصلا بد مزه نبود حتی شیرینیش هم دوس داشتم .خدا رو شکر جواب آزمایش هم خوب بود.....
هزینه اش چقدر شد؟
من دیروز انجام دادمراحت یود نمیدونم چرا اسنجا همه میگفتن سخته فقط گشنه م بود سخت بود
برامن دکترم دوساعته نوشته
منم امروز داشتم طعمش پرتقالی بود خیلی بدمزه نبود ولی خیلی شیرین بود میخواستم بالا بیارم
من امروز داشتم پودر قندشون تموم شده بود به جاش ازم آزمایش قند دوساعته گرفتن😂
منم والا جونم در اومد تا تموم شد 🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.