۶ پاسخ

آره خودمون . به شکم

بله خودم به شکم

توبارداری ازشکم بعدزایمان ازبازو خودم میزدم

خودم میزنم ب شکمم

من میدادم کسی بزنه ب بازو

من میرفتم درمانگاه

سوال های مرتبط