شما اصن از ا د بهداشت ب بچهاتون میدین یا نه

۲۲ پاسخ

آره عزیزم من قطره خارجی گرفتم از داروخانه از طعمش خوشش نیمد، آ د بهداشت و میدم و خودمم میگیرم از داروخانه ولی فقط طعم موز و توت فرنگی و میخوره دخترم

نه ویواکیدز میدم

نه نمی‌دم

اره چون خارجی میدن ایرانی هاشونم دکتر پسرم قبول داره😂🥲

نه andبهش میدم

خوشبحالتون که بهداشت بهتون میده منکه هرسری باید براش بخرم 🙁

بله میدادم

آره بهداشت میده

من ویواکیدز میدم دخترم طعمشو دوس داره

اره قبلا میخریدم الان از بهداشت

عکسای کودکت رو ماه‌گرد تولد و.. و عکسای خانوادگی همه رو آتلیه ای میکنم با قیمت مناسب تم دلخواه. پرداخت کامل بعد تحویل کار. نمونه کار سفارش روبیکا09043693316

نه بالااورد چون چرب بود

نه خودم اد ویوا کیدز میگیرم میدم به بچم از اول همینو خورده راحت میخوره

اره دوس داره‌خوشمزس

من دادم همونو بالا آورد منم And ميدم

من نه آد بهداشت رو دادم نه مولتی و آهن

من همونو میدم ب اون پسرمم دادم،اما آهنو میخریدم چون طعم و بوش خیلی بده اونکه بهداشت میده واسه این پسرمم میخرم آهنو بعد

نه نمیدم پدیابست میخرم

من همونو میدم

اره من دادم ولی الان دیگه نمیده خودم میخرم

پدیابست میخرم.

نه من نمي دم

سوال های مرتبط