۶ پاسخ

نه بابا
مثلا چقد سنگین
۲۰ کیلو ک نبوده

دوست داری دوباره برگردی رو اون تخت و اون اتاق عمل

بخیه های داخلی باز بشن مجبورن بشکافن دوباره بدوزن

دیگ نکن
بخیه های داخل بدنت زخم میشن

من که اصلا کار سنگین نکردم همش کارای خونه ...خونه بابام میرم کارا بیشتر میشه😅😅تازه یادشون میاد کلی کاردارم بهشون کمک بدیم

نباید بکنی اصلااااااا بعدا کمر درد برات میمونه

من بعد دوماه بشکه آبسرد کن بلند کردم

سوال های مرتبط

مامان علی‌جاهد مامان علی‌جاهد ۱۲ ماهگی