۴ پاسخ

بعد از زایمان خیلی کاکائو و قهوه خوردم
خداروشکر این دردها رد نداشتم

آره عزیزم من هر دوشو داشتم الان بعد دوماه پادردم بهتره اما کمرم بخاطر رسیدگی به بچه و بغل و اینا هنوز هست

اره اما کم کم‌ خوب میشه

کلا عزیزم چ طبیعی چ سزارین بعد زایمان این درد ها میاد سراغت تا بدن آدم برگرده حالت قبل طول میکشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۹ ماهگی