بعد از زایمان خیلی کاکائو و قهوه خوردم
خداروشکر این دردها رد نداشتم
آره عزیزم من هر دوشو داشتم الان بعد دوماه پادردم بهتره اما کمرم بخاطر رسیدگی به بچه و بغل و اینا هنوز هست
اره اما کم کم خوب میشه
کلا عزیزم چ طبیعی چ سزارین بعد زایمان این درد ها میاد سراغت تا بدن آدم برگرده حالت قبل طول میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.