۱۱ پاسخ

آن شالله برای فرزند شما هم سبک و راحت میکذره

نه مثل قبلی ها راحت و خوب بود خدا رو شکر

یکم سخت تر بود برای ما

آسونه برا ما دو ماهگی سخت بود

وای منم خیلییی نگرانشم
بعضی از مامانا که حسابی میگن سخت بود بعضیا میگن اسون بود

عزیزم بستگی به بدن نوزاد داره
معمولا ۲۴ ساعت اول بچه تب میکنه بعدش درست میشه

بسیار بسیارراحت بود خداروشکر
ن تب داشت نه گریه کرد

نه عزیز خیلی راحت تره ب نسبت قبلی ها

خیلی راحت بود یه دونه تزریقی داشت

یکی میگه سخته یکی میگه راحتره
منم استرس شو دارم
اخه ۴ ماه پسرم اذیت شد 😭

خیلی آسون بود..حتی تب هم نکرد فقط یه کوچولو داغ شد

سوال های مرتبط

مامان آیهـــــانمــ مامان آیهـــــانمــ ۱۷ ماهگی
مامان آوین💞 مامان آوین💞 ۱۳ ماهگی
مامان مامان آیهان مامان مامان آیهان ۱۲ ماهگی