مامانا استخر رفتن ضرر داره؟!

۶ پاسخ

اره همش عفونت و قارچ هزاران نفر رفتن تو اون آب پر از جیش و میکروب

ضرری نداره نری بهتره
بیشتر هم‌بخاطر عفونت
انشالله بعد زایمان با خیال راحت برو

دکتر من گفت بهداشت و رعایت کن موردی نداره و سعی کن بیشتر راه بری و تایم شنا کردن و محدود کنی یا بینش استراحت کنی اتفاقا پیاده روی و شنا جزوه ورزش های مجازه شنا هم که چون اب وزن بدن و پخش میکنه و مادر سبک میشه خیلی توصیه میشه حتی تو مشاوره گهواره هم خیلی گفته ولی اگ لکه بینی داری یا دکتر ممنوع کرده نرو

بله...

به شدت، خطر عفونت، لیز خوردن و زمین خوردن ، عدم احساس خستگی و فشار داخل آب

بله نباید برید

سوال های مرتبط

مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان آدریانا مامان آدریانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۸ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان قلبک مامان قلبک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری