اره همش عفونت و قارچ هزاران نفر رفتن تو اون آب پر از جیش و میکروب
ضرری نداره نری بهتره
بیشتر همبخاطر عفونت
انشالله بعد زایمان با خیال راحت برو
دکتر من گفت بهداشت و رعایت کن موردی نداره و سعی کن بیشتر راه بری و تایم شنا کردن و محدود کنی یا بینش استراحت کنی اتفاقا پیاده روی و شنا جزوه ورزش های مجازه شنا هم که چون اب وزن بدن و پخش میکنه و مادر سبک میشه خیلی توصیه میشه حتی تو مشاوره گهواره هم خیلی گفته ولی اگ لکه بینی داری یا دکتر ممنوع کرده نرو
بله...
به شدت، خطر عفونت، لیز خوردن و زمین خوردن ، عدم احساس خستگی و فشار داخل آب
بله نباید برید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.