سلام خانوما استخر رفتن ضرر داره؟

۱۰ پاسخ

استخر در حالت غیر بارداری هم منبع عفونت و بیماری و تبخال تناسلی و...است

آره، بهتره که نری

نه اصلا ضرر نداره . احساس سبکی میکنه من استخر میرم اب گرمش برای تسکین درد خیلی خوبه

عفونت میگیری یه موقع

عفونت میگیری

اره خیلیا شخصیت ندارن توو اب ادرار میکنن عفونت میگیری

بخاطر عفونت میگن نری بهتره
ولی اگ خصوصیه و تمیز ایرادی نداره

دکتر من گفت مشکلی نداره و میتونی حتی شنا هم بکنی

بله ، خطر لیز خوردن، عفونت و...

نه ولی از اونجایی که خیلیا رعایت نمیکنن داخل آب ادرار میکنن،و ممکنه عفونت ایجاد کنه به شخصه نمیرم توی دوران بارداری

سوال های مرتبط

مامان آدریانا مامان آدریانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۸ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی