آپتامیل پپتی برای رفلاکس چطوره

۱ پاسخ

من میدم خوبه البته اپتامیل پپتی بیشتر برا حساسیت به پروتئین گاویه

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی
مامان آیلین🕊✨️ مامان آیلین🕊✨️ قصد بارداری