۷ پاسخ

با دارو گیاهی درمان میشید خاستین شماره بزارید تا راهنماییتون کنم

اون چیه دیگه عزیزم

درمان قطعی نداره عزیزم
ولی ربطی به قند و دیابت هم نداره
یه بیماری خود ایمنی هست
بیشتر هم روی زانو.آرنج دست.کف سر.روز کمر و باسن میزنه

ژنتیک ، استرس ، چاقی، بعضی داروها ، الکل و سیگار

سال ها پیش داشتم. ۲۲-۲۳ ساله بودم. یه سفر هوایی تنها رفتم. بعد هواپیما خیلی بد تکون میخورد. خیلی ترسناک بود و بعدم خیلی سخت فرود اومدیم. ۲-۳ روز بعدش شروع شد...تیکه صدفی خارش دار. کل دستام، پاهام، کمرم. وحشتناک میخارید. ما یه دکتر عمومی داریم خیلی قبولش داریم. تو کار پوستی هم خیلی حالیشه. بهم پماد داد که تو اون سالها پماده دونه ای ۴۰۰ خرده بود. ده تا ازون مصرف کردم تا خوب شد. ولی چیزی نیست که از بدن بره. ممکنه دوباره با استرس و فشار روانی برگرده.

منم دارم عامل اصلیش استرس و اعصابه ،به قند و دیابت ربطی نداره هر چی بیشتر استرس داشتخ باشی ممکنه بیشتر تو بدنت پخش بشه

من چند ساله درگیرشم
با استرس زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان بچهام نبض دلم مامان بچهام نبض دلم ۲ سالگی