۱۰ پاسخ

نرماله عزیزم

وزنش خوبهه

من تو ۳۲ دو هفته ۲۲۰۰ بود وزنش

نه نرماله گلم ولی نمی دونم چرا دکتر من ۳۰ هفته نزدیک ۱ و ۶۰۰ بود گفت زیاده و سریع گفت چون درشته زایمان طبیعی سخته و احتمالا نشه

نه زیاد نیس
من سی هفته ۱۷۰۰ بود

من تو ۳۰ هفته ۱۶۹۰ بود عزیزم

نرماله

نرمال هست عزیزم

کاملا نرماله تااخرش حدود۳/۵۰۰اینا میشه

اینه نمودار وزن جنین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان آیهان وآرتام مامان آیهان وآرتام ۴ ماهگی
مامان ارسلان🌊 مامان ارسلان🌊 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلنا مامان سلنا ۱۲ ماهگی