واکسن کزاز چند هفته تزریق کردین

۱۳ پاسخ

من ۲۸ هفته و چهار روز بودم که زدم

۲۸هفته به بعد

۲۸ هفته

27هفته زدم

۲۷ هفته

۳۰‌هفتگی

گذاشتم بعد زایمان بزنم میترسم تب کنم

من امروز زدم تو۳۳هفتگی

۲۹.

واکسن کزاز مال چیه ینی همه مادران باردار باید بزنن؟؟

واکسن توأم زدم فقط من
بقیش واکسن چیه اخه🤦‍♀️

مگه بازم باید واکسن بزنیم🥺

۳۳هفته

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۵ ماهگی
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان کیان مامان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری