من ۲۸ هفته و چهار روز بودم که زدم
۲۸هفته به بعد
۲۸ هفته
27هفته زدم
۲۷ هفته
۳۰هفتگی
گذاشتم بعد زایمان بزنم میترسم تب کنم
من امروز زدم تو۳۳هفتگی
۲۹.
واکسن کزاز مال چیه ینی همه مادران باردار باید بزنن؟؟
واکسن توأم زدم فقط من
بقیش واکسن چیه اخه🤦♀️
مگه بازم باید واکسن بزنیم🥺
۳۳هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.