۱۰ پاسخ

باهاش کار کنی زودتر میزنه

دختر منم میچرخه همش پا میزنه

پسر من از ۳۵ روزگی میرفت رو شکم

ازکی گردمیچرخن؟

ازکی گردمیچرخن؟

من همینم انجام نمیده 🤣

بچه من اصلا تلاش هم نمیکنه غلط بزنه دمر میشه ولی به شکم نمیندازه باز برمیگرده به پشت😅

ماشالله عروسکه😍😍

ازدوماهگی و میره روشکم

۵ماهگی کامل شد

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی