۴ پاسخ

بعد از خوردن سمنو .بستنی .لیدی میل .بچه سریع شروع به سکسکه میکنه وزن دهی دارن

صبح ها تخم مرغ آب پز بخور سمنو بخور بستنی بخور

بادام بخور
اگه تونستی شیر بادام شب ها بخور ویتامین بخور

32هفته باید چند باشه مگه؟؟؟
منم ۲۷ ۶روزهفته رفتم یک کیلو ۴۰گرم بود

بچت ریزع خاهر من 32هفته رفتم یکو پونصد بود صدک 27 وقتی بدنیا اومد 26000شده بود اشتباه منو نکن من چون بچه دیگم اذیت میکرد نشد بخودم برسم تعذیت رو تاغیر بده ویتامین خارجی بگیر بخور اومگا3بخور استراحت کامل داشته باش مال من هنو 3کیلوهم نشده وزنش

سوال های مرتبط