۷ پاسخ

به نظرم مثبته انشالله که خیره 🥰🌹

مبارکت باشه چیشد دیگ جواب ازمایش؟؟

بله هاله داره مبارکه

هاله داره
هاله رنگ داره؟

منم یه رور تاخیرم، ولی صبر میکنم تا آخر هفته اگه پریود نشدم، بی بی میزنم....

دقیقا مال منه نگاه کن الا تاپیک گذاشتم

اره عزیزم مبارک باشه

سوال های مرتبط

مامان یه نینی وتودلی مامان یه نینی وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
یکی که درانتظارمادر شدنه یکی که درانتظارمادر شدنه قصد بارداری