شیرخودتو بزن خوب میشه
هیچی عزیزم بهش بده عرق کاسنی بخور کلا چیزای خنکی بخور بهتر میشه من چهلش که تمام شد فقط یه بادی تنش میکنم خوب شده البته من دیگه شیر خودمو نمیدم روزی یکی دو بار اونم بروز میدمش چون رفلاکس داره با شیر خودم یسره بالا میاره
حساسیت
پسر منم همینه، هر موقع هوا گرم باشه یا جایی بریم کولر نباشه بدتر میشه!
دکتر گفت اگزمای نمیدونم چیچی هست و پماد داد ولی پمادش خیلی اثر نکرد همین که خنکش میشه کمتر میشن
بخاطر گرما پسر من از این بدتر بود مال شیر خودته خنک هم نگهش دار
گرمی
گرما
فک کنم گرمی باشه ببرش دکتر نشون بده
سلام عزیزم چن روزشه؟شیر خشک میدی؟
دخترمنم اینطوری بود آستین کوتاه تنش کرد رو شکمش یه روسری انداختم فقط پتو نمیکشم خوب شده خیلی بهتر از قبله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.