سلام خانوما
دکتر همیری( فرانک )
کسی زیر نظرش بوده ؟ چجور دکتریه .....

۴ پاسخ

الان تحت نظرشم راضیم ازش دکتر خوبیه
برا زایمان تجربه ای ندارم ولی بقیه که راضی بودن ازش

من دوتا زایمانمم اورژانسی شدم زودتر از جواب آزمایش توی اتاق عمل بود

دوتا سزارین داشتم عالی بوده خدا براش خوش بخواد

سلام دکتر من بود خدایی عالی بود
زایمانم بیمارستان کوثر بود

سوال های مرتبط