۷ پاسخ

حتما شکمتو ببند با گن یا چادر نرم

منم چهار ماهه س برام

جم میشه تا چهلم نترس

من به وکتر گفتنی میدونی چیمیگه میگه یه شبه شکمت این اندازه نشده که طی ۹ماه بعد زایمانم یواش یواش میره ۶ماه طول میکشه رحمت به خودش بیاد

حتما با یه شال ببند،زود میره پایین

کمر بند ببندید

کم کم میره نترس

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی