۸ پاسخ

عه پس چرا من هیچی نشنیدم فقط نزدیک‌های ساعت ۱۱ یک صدای دور شنیدم تمام

انگا رتموم شده فعلاا

ساعت ۴ صبح و ۱۱ ویکی نزدیک ۱ بود صدا اومد اونم صداش دور بود

كجاي تهراني ؟؟

هیچی نشنیدم

من ک اصفهانم صبح زود زدن ولی الان دوتا بچه طبقه بالاییمون دارن بمباb2امریکا را رو سر ما میزنن هرروز کارشون سر ظهر قیامت میکنن روسرمون جفتشون😐😐😐شوهرمم شبکاره ینی میخاس ی کم استراخت کنه بنده خدا

آروم فعلا
سمت کجایی

کجایین?

سوال های مرتبط