عه پس چرا من هیچی نشنیدم فقط نزدیکهای ساعت ۱۱ یک صدای دور شنیدم تمام
انگا رتموم شده فعلاا
ساعت ۴ صبح و ۱۱ ویکی نزدیک ۱ بود صدا اومد اونم صداش دور بود
كجاي تهراني ؟؟
هیچی نشنیدم
من ک اصفهانم صبح زود زدن ولی الان دوتا بچه طبقه بالاییمون دارن بمباb2امریکا را رو سر ما میزنن هرروز کارشون سر ظهر قیامت میکنن روسرمون جفتشون😐😐😐شوهرمم شبکاره ینی میخاس ی کم استراخت کنه بنده خدا
آروم فعلا
سمت کجایی
کجایین?
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.