عزیزم من توی تاپیک های قبلتون خوندم نوشته بودین اسید فولیک۵ میخوردین،برای منم دکتر اسیدفولیک۵داده،شما تاکی خوردی؟منو ترسوندن از اسید فولیک۵😔
اوایل داروخانه بعنوان بهترین آد معرفی کرد بهم
منم آد کامویت میدم خوبه
فقط همین بهش ساخت
من And گرفتم خیلی خوبه
یعنی بجز ویتامین ADباید ویتامین Dهم بهش بدم
من دیشب خریدم پسرم نخورد روغنی هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.