۶ پاسخ

عزیزم من توی تاپیک های قبلتون خوندم نوشته بودین اسید فولیک۵ میخوردین،برای منم دکتر اسیدفولیک۵داده،شما تاکی خوردی؟منو ترسوندن از اسید فولیک۵😔

اوایل داروخانه بعنوان بهترین آد معرفی کرد بهم

منم آد کامویت میدم خوبه
فقط همین بهش ساخت

من And گرفتم خیلی خوبه

یعنی بجز ویتامین ADباید ویتامین Dهم بهش بدم

من دیشب خریدم پسرم نخورد روغنی هس

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی