خانوما کیا تو بارداری همش سکسکه میکنن؟
من هرچی میخورم دو تا سکسکه میکنم😅

تصویر
۵ پاسخ

من تا حالا داخل بارداری سکسکه نکردم

من هر وقت گرسنم میشه سکسکه میکنم 😖

من تاحالا تو بارداری سکسکه نکردم

من سکسکه ندارم ولی بعد خوردن هر چیز کوچیک دوسه تا آروغ میزنم🥴🥴🙊

منم همینطور قبلا اینجوری نبودم😑😅

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قند و عسل🐥🐥 مامان قند و عسل🐥🐥 هفته سیزدهم بارداری
مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری