فک کنم کمر دردم ب دردا داره اضافه میشه محشرههه🦦🧘‍♀️

۲ پاسخ

من از اول داشتم
بخاطر گودی کمرم

من از هفته های پایین به خاطر گودی کمرم کمردرد داشتم و همش باید استراحت کنم و مشکل اینجاست به پهلو میشم خوب دردش ساکت نمیشه حتما باید به کمر دراز بکشم🤦🏻‍♀️
شما دیگه آخرشه طبیعیه کمردرد بگیری

سوال های مرتبط