دقیقا پسر منم همینطوریه
وقتی گیج خوابه سینه رو میگیره
ولی وقتی بیداره تا یجایی سینه میخوره
بعد بیقراری میکنه و تا شیشه ندم اروم نمیشه😓
آره یا داره به شیرخشک عادت میکنه
یا رفلاکس داره
ببین اگه علائم دیگه رفلاکس رو داره که ببر دکتر دارو بده
اگه نه تو نت سرچ کن sns یا سیستم تغذیه با شیر کمکی
فیلمای آموزشیشو ببین
یه شلنگ از کنار سینه میذاری تو دهن بچه باهاش شیرخشک میدی
فک میکنه شیر خودته
شاید شیرت نمیاد یا کم میاد
آره میخاد ول کن باید اگه میخای شیر خشک وشیر خودتو باهم بدی آخر شب نصف شبا شیرخشک بدن بقیش شیرخودتو بده مخصوصا اول صبا .
چون شیشه راحت شیر میاد سینه باید زیاد مگ بزنه ببین من ب دخترم شیشه اونت میدادم ک شبیه سینه مادرت راحت شیر نمیاد برای همین هیچ وقت سینموول نکرد
ممکنه نفخم باشه ولی چون شیشه روخپب میگیره احتمالا میخاد ول کنه
آروغشو بگیر باز بزار زیر سینه
دختر منم اینطوریه کولیک و رفلاکس داره بخاطر اون اینجوریه اگه میخاست ول کنه ککلا پس میزد و نمیگرفتت سینتو با تلاش بهش بده و صبوری کن. سعی کن زیادد گشنه بشه بعد بده بهش
سلام عزیزم نفخ هس برا همون نفخش بلدی خالی کنی؟خاکشیر میخوری یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.