سلام.ببخشید تو هفته ی من خوردن بادوم زمینی مشکل داره ؟

۶ پاسخ

کم بخور بچه حساسیت پیدا میکنه

والا من که تجربه ای ندارم
ولی شنیدم میگن توی بارداری بادوم زمینی نخورین

کلا بادوم زمینی کم خونی میاره
سعی کن کم بخوری

روزی ۱۲ دونه مشکلی نداره.ولی بیشتر از اون بخوای هر ردز دو مشت سه مشت بخوری میگن جنین حساسیت میاره واسش

ن چ عیبی داره اخه نوش جان

عالیهههه

سوال های مرتبط

مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا 🌱 مامان نورا 🌱 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا ۴ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌وسوم بارداری