۳ پاسخ

من دیگ ناااابودم نابود هممون ینی
ول نمیکمه نمیدونم چراازسرش نمیفته هرراهی رو بگی رفتم

واااای نگو درکت میکم پسر من به صورت دوره ای گاز گیر میشه الان تو همون دوره م 🥲

دندوناشه عزیزم
کاری نمشه کرد پسر منم یه مدت این طوری بود یعنی کبود کبود بودم
الان دیگه گهز نمیگره

سوال های مرتبط