بله عالیه
من کلا با این ختنه کثافت مخالفم.
ولی پسر من لیزری بود اون موقع که بی حسی داشت گریه نکرد .خونریزی هم نداشت .
ظاهرشم مرتبه
البته متاسفانه تو ۴۴ روزگی این جنایت کرد پدرش.
پسر شما ۴ماهشه و چهره های غریبه رو ببینه احتمالا ناراحت بشه
منم حلقه کردم مراقبت خاصی نداشت اصلا فقط باید چرب می کردی توی آب هم نگفت بزارم بچه رو همون ساعت اول گریه کرد
سلام من به روش حلقه ختنه کردم سخت بود خیلی اذیت شدم بخاطر آبگرم درمانی حدود ۱۲ روز نیفتاد ولی از نتیجش خیلی راضیم عالی بود
آره ما ختنه کردیم اذیت کرد ولی خب بدون خونریزیه دیگه بنظرم از حلقه بهتر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.