۱۹ پاسخ

مبارکه عزیزم ان اشاالله قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون

شیاف بذار دردات کمتر بشه برا خودتم گوشت تو شیشه وکلچی درست کن بخور جون بگیری زورتر خوب بشی

مبارک باشه گلم
قدمش پر خیر و برکت باشه براتون
گوشت گوسفند و خروس .گردو .چایی.خرما اینا به شدت شیر سینه رو زیاد میکنه

اولیه

چندتا بچه داری عزیزم .؟

وااااااای مبارکهههههه
ایشالا که خوب میشی مهم اینکه نی نی نازت الان تو بغلته
منکه دارم ۴۱ هفته رو پر میکنم 💔

منم سزارین کردم، ولی پمپ درد داشتم، هر ۸ ساعت هم ۲ تا شیاف میزاشتم
دردم درحد یه درد پریودی بود،اصلاااا اذیت نشدم
بنظرم سزارین فقط با پمپ درد خوبه
بدون پمپ درد نمیشه تحمل کرد

مباررکت باشه ان شاء الله قدمش خیر باشه برات سرباز امام زمانش عج بشه

سلام انشالله میادبعدچندروز یه سوال اجی حزینه سزارین چندشدومیدون بدون بیمه چنده

بسلامتی عزیزم

شیاف استفاده کن

و تا دوروز ممکنه شیرت نیاد
شیر خشک با قطره چکون بهش بدید

ببین از خوردنت ب هیچ وجه نزنیا ، آی میل ندارم آی تهوع دارم آی حالم بده اشتباهه

هرچی بیشتر بخوری زودتر سرپا میشی
همین الان یه کمپوتی چای خرما شیرینی هرچی دم دستتهه بخور

الهی به سلامتی
پمپ درد نگرفتی؟
شیاف نمیگذاری؟

وای خویی طبیعی این هست درد رو تو بیمارستان می‌کشی در حد چند ساعت بیای خونه راحتی

عزیزم نگران نشو زنداداش منم اینجوری بود شیر خشک دادین بهش اون چند روز تا خودش شیر اومد تو سینه هاش حتمااات بگیر واسه ش خدای نکرده که قندش نیافته

برای درد شیاف بگذار هر هشت ساعت، خیلی تاثیر داره.
برای شیر هم استرس نداشته باش اولش هنوز رگه های شیر باز نشده، نینی باید میک بزنه کم کم باز میشه، کرم شقاق سینه هم بعد هر شیردهی بزن و قبل اینکه شیر بدی سینتو با آب ولرم بشور که زخم نشه.

سلام اجی میگم موقعی که میری زایشگاه که پرنده بندی کنید که بری اتاق عمل معاینه میکنن یا معاینه فقط مال طبیعی هست

چند روز بعد میاد چون سزارینی

بچه بزر مک بزنه تا شیر بیاد تو سینه هات

به سلامتی
انشاالله قدمش پر خیر و برکت باشه

خدا بهت صبر بده سزارین خیلی بده 🥲🥺

سوال های مرتبط