دخترم ۲ماهشه ۵ کیلو هستش هم شیر خودمو میدم همکمکی
من نان اچ ا میدم خوب بوده
سلام عزیزم خیلی خوبه تو نگاه به وزن دهش نکن به این فک کن ک بچت دیگه درد نمیکشه پسرمن از وقتی اینو نیخوره نفخش خیلی بهتر شده وزن دهشیم خیلی خوبع
سلام عزیزم متاسفانه بچه من از وقتی شیر ha میخوره نهایت ماهی ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم وزن میگیره و لاغر هست دکتر گفت اشکال نداره
سلام عزیزم بله بچه ی من ۳ ماهه که میخوره خداروشکر وزن دهی کامل نرمال بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.