خانما پوره سیب زمینی نفاخه ؟

۱ پاسخ

نمیدونم ولی من میخورم بچمم اذیت نمیشه
کلا همه چیز خوردم فقط با عدس یکم اذیت شد بقیه چیزا نه

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱۰ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس ۵ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۱۱ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان ملیکا🎀🍓 مامان ملیکا🎀🍓 ۳ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۱۴ ماهگی
مامان ایناس مامان ایناس هفته نوزدهم بارداری
مامان نورا💗🫀 مامان نورا💗🫀 ۵ ماهگی
مامان پسرعسلی مامان پسرعسلی ۸ ماهگی