چون خر تو خره
من امروز ی بستنی خاستم بگیرم روش زده بود ۱۰۰ فروشنده گفت ۳۰۰ گفتم اینجا ک قیمتش ی چیز دیگس گفت ما خودمون ۲۵۰ خریدیم 😐
اصلا پشمای آدم میریزه از کاراشون
چون دزد بازاره
اگه فهمیدی به مام بگو
چون هر شب بیرونیم🪤
سوپرمارکتیا ب دلخواه خودشون قیمت میدن
چون خرید قبلشون هست ب نرخ الان میدن. شکایت کن ازشون
قیمت فروشنده است اون قیمت خرید فرق میکنه
چون اونمغازه داره دزده
روغن هم زدن۱۷۰۰خریدم۲۵۰۰
اگه گرونی نباشه مردم خودشون گرون فروشی میکند.خواهر مغازه سرکوچه مان اینقدر گرون فروش میکنه نگو اخر شوهر رسواش کرد توجمع خجالت بکشه . یه ماکرونی مخاست ازش بگیره دوبرابر حساب کرد مغازه دار .جلوی مغازه دار گوشیش زنگ زد یکی اجناس فروشی قیمت ارزونتر بود .مغازه اش گفت شلوغه بزارجلو جمع این کارکنم دیگه گرون فروشی نکنه دعواش کرد دیگه ازش خریدنکردیم
اگه همین مغازه هارو به بهداشت گزارش بدید،سریع پلمپ میکنن مغازه رو...بقیه هم عبرت میگیرن که گران فروشی نکنن
ما بیستنی ۱۰۰ تومن میخریم
ببین باید به مغازه دار بگی
داره گرون فروشی میکنه مغازه دارا باید قیمت رو جلد بدن
اینجا ایران است ✋🤐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.