کیا دکترشون نیره تمیزی هست ؟

۲ پاسخ

ولی دو نفر از اشناهامون پیشش ای وی اف کردن خداروشکر هردوتا بچه هاشون الان یه سالشونه

من دکترم نیست ولی رفتم پیشش برا تنبلی سونو رنگی گرفت و پاپ اسمیر خداروشکر مشکلی نبود ولی تو سنو نگفت ک تنبلی داری گفتم دارو بده برا بارداری گفت یا ای یو ای کن یا ای وی اف ک منم مخالف بودم ولش کردم رفتم پیش ی دکتر دیگه تو تهران ک سنواینارو دید گفت تو ک میگی سه ساله اقدامی و تنبلی داری چرا تو سنو ننوشته نمیدونم ولی خیلی بیخیال بود همون سونو کرد و رفت اصلا ب حرفامم گوش نکرد گفت برو خودت باردار میشی الان شیش ماهه ک باردار نشدم ک از پیششون اومدم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

زندگیتون پر از عشق و‌ نور 🌸✨ زندگیتون پر از عشق و‌ نور 🌸✨ قصد بارداری