منو میگی ۹ هفته برو هم تا اون موقع قلب تشکیل میشه هم همه چیو میگه استرس هم نمیگیری که وای چرا ساک بود بچه نبود بچه بود قلب نبود استرس الکی نده به خودت ۹ هفته برو انشالله همه چیش خوبه
بزار 8هفته تموم بشه برو بهتره
من 7 هفته دکتر برام نوشته بود
تموم بشه بهتره
من هفت هفته و یک روز رفتم
برو الان
تشکیل شده
من ۷ هفته رفتم تشکیل شده بود
الانم میتونی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.