۴ پاسخ

عزیزم ۳۷/۵ بالا نیست دختر منم تا ۳۷/۵ میرفت بالاتر نمیرفت
روز دوم هر ۶ ساعت باید پاراکید بدی
اگه تا ۳۸ رفت هر ۴ ساعت
نگران نباش این اندازه تب خیلی طبیعیه

شلوارپاش نکن همون حوله نمداربزارفریزر هروقت پاش داغ شدبزارروش تاپاش سردبشه

فدات گلم

تا ۴۸ ساعت مراقبت کنی ک تب نکنه عزیزم بهش استامینوفن بده نزار بره بالا

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی