عزیزم ۳۷/۵ بالا نیست دختر منم تا ۳۷/۵ میرفت بالاتر نمیرفت
روز دوم هر ۶ ساعت باید پاراکید بدی
اگه تا ۳۸ رفت هر ۴ ساعت
نگران نباش این اندازه تب خیلی طبیعیه
شلوارپاش نکن همون حوله نمداربزارفریزر هروقت پاش داغ شدبزارروش تاپاش سردبشه
فدات گلم
تا ۴۸ ساعت مراقبت کنی ک تب نکنه عزیزم بهش استامینوفن بده نزار بره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.