۷ پاسخ

سلام عزیزم خوبین بانوج دخترتون هنوزموجوده؟میشه عکسشو توشخصی برام بفرستید

پسر من هنوز ۸ کامل نشده. میشینه مستقل، سینه خیز و چهار دست و پا می‌ره. جدیدا هم خودش از حالت چهار دست و پا می‌ره رو حالت نشسته
من نگرانیم دندونشه که هیچی هنوز درنیاورده!

دختر من می شینه غلت می زنه دست هم می زنه حرف زدن هم مامان بابا دادا عمه بعد دالی بازی می کنه

میشینه غلت میخوره یکم سینه خیز میره دست میزنه نانای میکنه

دختر من نه سینه خیز درست حسابی می‌ره نه چهار دست و پا اما دست میگیره بلند میشه
کل خونه رو غلت میزنه و خودشو میکشه می‌چرخه قشنگ
یک ماهه که مستقل میشینه
جیغم زیادمیزنه..حرف گ و ف اینارو هم میگه لا به لاش

سلام عزیزم
مهدیار ۶ ماهگی مستقل می‌نشست و سینه خیز می‌رفت و اواخر ۷ ماهگی هم چهار دست و پا می‌رفت و از مبل و ... می‌گرفت و سرپا می‌ایستاد.

۸ ماه نشده هنوز. ۶ ماهگی مستقل نشست از همون موقع دنده عقبی هم میرفت و سرجاش می‌چرخید غلت زدن هم که از آخرای ۳ ماه شروع کرد . الان‌که ۷ ماه و سه هفته هست چندروزه که دست دستی میکنه و جیغ زدن یاد گرفته . سینه خیز و چهاردست و پا هم نمیره دختر من هنوز

سوال های مرتبط

مامان محمد حسینم مامان محمد حسینم ۱ سالگی
مامان امیرعلی جان🩵 مامان امیرعلی جان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۳ ماهگی